Visite du Musée + Exposition Daub-o-graphic

FR

Cet été le Musée d’Art Fantastique accueillera une exposition de Daub-o-graphic. Amateur de collages et autres superpositions d’images, Daub-o-graphic aménage dans ses travaux un bestiaire imaginaire à caractère hybride. Venez découvrir ses collages numériques accueillis au sein la collection atypique permanente du musée.

Réservation obligatoire via le lien suivant : Visite Musée + Expo Daub-o-graphic

Dernière entrée 16h.

L’accueil s’effectuera selon les conditions sanitaire en vigueur.

Visite du musée + Exposition de Daub-o-graphic

Du 3 juillet au 29 août / 14h – 17h (fermé lundi et mardi)

Au Musée d’Art Fantasique / 7 rue américiane – 1060 – Bruxelles

EN

This summer the Museum of Fantastic Art will host an exhibition of Daub-o-graphic. Building collages and other superimpositions of images, Daub-o-graphic creates in his works an imaginary bestiary of a hybrid nature. Come and discover his digital collages housed in the museum’s atypical permanent collection.

Mandatory reservation here : Museum visit + Daub-o-graphic Exhibition

Last entry at 4pm.

The visit will be take place according the sanitary conditions.

Museum visit + Daub-o-graphic exhibition

July 3 to August 29/2 p.m. – 5 p.m. (closed monday and tuesday)

At the Museum of Fantastic Art / 7 rue Américiane – 1060 – Brussels

NL

Tijdens de komende zomertijd zal het Fantastisch Kunst Museum een tentoonstelling van Daub-o-graphic. Ontvangen. Liefhebber van verschillende nauwsluitende opeengeplakte beelden. Daub-o-graphic laat in zijn werken ingebeelde beestachtige met een bastaardig karakter verschijnen. Kom dus deze excentrieke tentoonstelling ontdekken in de even atypieke collectie van het Fantastische Kunst Museum.

Reservatie verplicht via  de volgende link : Museumbezoek + Tentoonstelling van Daub-o-ographic

Laatste inkom 16uur.

Het onthaal zal volgens de huidige maatregelen in voege geschieden.

Museumbezoek + Tentoonstelling van

Vanaf 3 juli tot 29 augustus van 14 tot 17uur.

Fantastische Kunst Museum / Amerikastraat 7 -1060 – Brussel